بیماری های واگیر دار

چگونه با بیماری ها مبارزه کنیم

بیماری های واگیر دار

چگونه با بیماری ها مبارزه کنیم

راه های پیشگیری و در مان بیماری ها چیست

  • ۰
  • ۰

درمان سریع سرفه های خشک در خانه با تهیه 4 دمنوش ساده با موادی همچون زردچوبه و سبزیجات و عسل و.. را می خوانید که به سرعت و تاثیری فوق العاده سرفه های خشک و پی در پی را تسکین می بخشند.

درمان سرفه


سرفه های خشک یکی از مشکلات رایج بعد از بتلا به سرما خوردگی هستند که با هر بار سرفه به دلیل خشکی گلو و سینه سوزش شدیدی در این نواحی ایجاد می کند. داروهای بسیاری برای درمان وجود دارد اما د راین بخش می خواهیم شما را با راههای درمان سرفه های خشک در خانه و با دمنوش ها و مواد طبیعی آشنا کنیم که به شرح زیر هستند:

1- زرد چوبه

در کنار بسیاری از فواید زردچوبه برای درمان عفونت قارچی و از این قبیل این ادویه پرخاصیت برای درمان سرفه های خشک بسیار توصیه شده است.

دمنوش زردچوبه برای تسکین سرفه های حشک:

1 فنجان آب جوش را با 1 قاشق چای خوری و 1 قاشق چای خوری فلفل و 1 قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید و 2 الی 3 دقیقه آن را بجوشانید و بعد مصرف کنید.

2-دارچین:

دارچین را به صورت حلقه های نازک برش دهید و داخل یک لیوان آب جوش ریخته و آن را بجوشانید تا سرفه های خشک و پیوسته را تسکین و درمان کند.

3- لیمو

لیموی تازه را در یک لیوان آب جوش بچکانید و یک قاشق غذا خوری عسل به آن بیافزایید و بعد میل کنید تا سرما خوردگی و سرفه های خشک را تسکینو بخشد.

درمان سرفه

تاثیر مثبت سیر بر روی سرفه های خشک

4-سیر:

سیر هر دو ماده انتی اکسیدان و آنتی میکروبال را دارد و برای درمان سرماخوردگی و سرفه بسیار مفید است.

طرز تهیه دمنوش سیر و پونه:

3 حبه سیر را در یک لیوان آب جوش ریخته و کمی پودر پونه به ان بیافزایید. یک قاشق چای خوری عسل به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید و بعد از کمی سرد شده دمنوش را میل کنید تا تاثیر فوق العاده آن را ببینید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی