بیماری های واگیر دار

چگونه با بیماری ها مبارزه کنیم

بیماری های واگیر دار

چگونه با بیماری ها مبارزه کنیم

راه های پیشگیری و در مان بیماری ها چیست

  • ۰
  • ۰


چگونه لب و دهان زیبا داشته باشیم؟

لب و دهان زیبا ، زیبایی لب ها
رعایت برخی نکات و ترفندهای ساده میتوانند تاثیر قابل توجهی در زیبایی لب و دهان داشته باشند، با رعایت این نکات زیباترین لب ها را خواهید داشت.

رازهای داشتن لب و دهان زیبا

شاید شما هم جزو افرادی باشید که به طور مرتب مسواک میزنید و از نخ دندان استفاده میکنید اما این ها برای داشتن لب و دهان زیبا کافی نیست یک سری ترفندها و نکات مهمی وجود دارد که زیبایی لب و دهان شما را چند برابر میکنند.لب و دهان زیبا

لب و دهان زیبا

داشتن لبهای خوشرنگ

روش هایی برای زیبایی لب ها

لایه برداری لب ها

لب ها هم نیاز دارند چند وقت یکبار لایه برداری شوند و سلول های مرده خود را از دست بدهند، برای لایه برداری لب ها به وازلین و شکر نیاز دارید به این صورت که کمی شکر و وازلین را مخلوط کنید و با مسواک روی لب هایتان بمالید.

نرم و خوشرنگ شدن لب ها

آب چقندر برای خوشرنگ شدن لب ها تاثیر شگفت انگیزی دارد، کافیست قبل از خواب آب چقندر روی لب هایتان بمالید و تا صبح لب های خوشرنگی خواهید داشت. عسل برای تقویت و نرم شدن لب ها بینظیر است در صورتی که هر روز کمی عسل روی لب هایتان بمالید و بعد از چند ساعت بشویید.

خوش رنگ شدن لب

ترفندهای زیبایی و قرمز شدن لب ها

مراقبت از لب ها

هرگز اجازه ندهید لب هایتان خشک شوند مخصوصا در فصل پاییز و زمستان، برای جلوگیری از خشک شدن لب ها از برق لب و یا مرطوب کننده استفاده کنید تا همیشه لب هایتان نرم و زیبا باشند.

ماساژ دادن لب ها

روغن بادام و لیمو ترش مانند یک نرم کننده قوی عمل میکنند، هرشب لب هایتان را با این نرم کننده طبیعی ماساژ دهید تا لب های زیبا و خوش رنگی داشته باشید.

  • ۹۷/۱۰/۱۹
  • محسن قهرمانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی